Новий вузькопрохідний штабелер EFX 410-413 від Jungheinrich в тандемі з системою складської навігації.
Технологія транспондерів формує основу для облаштування «невеликих» вузькопрохідних штабелерів Jungheinrich складської навігаційною системою. Як результат Ви отримуєте на 25% більше прибутку за рахунок збільшення пропускної здібності техніки.
У березні 2013 Jungheinrich представляє свій новий вузькопрохідний штабелер EFX 410-413. Це електричний штабелер з трьохсторонньою обробкою вантажу, з фронтальним розміщенням сидіння оператора та можливістю підйому вантажу на 7 метрів. “Ця техніка представляє собою модель початкового рівня для вузькопрохідного складу,» п Себастьян Ридмайєр, голова управління продукцією для складу та системною технікою Jungheinrich. Зовсім нова особливість техніки цього покоління полягає в її JXP системі управління на базі технології RFID (технології радіочастотної ідентифікації) – яка вже досить успішно застосовується для «великих» вузькопрохідних штабелерів протягом вже декількох років.
Нові технології EFX 410-413 дозволяють в повній мірі скористатися перевагами складської навігації Jungheinrich, так як новий шатбелер відтепер може зв'язку язуватися з індивідуальними системами управління складом клієнтів, ті що його «великий, двоюрідний брат» EKX 513-515, був здатний зробити ще у 2008. Інтерфейс логістики дозволяє передавати інформацію з системи управління складом в систему управління вузькопрохідного штабелера.
Найкорочший шлях до пункту призначення.
Система складської навігації відправляє штабелеру інструкції про місце зберігання та завдання щодо підбору вантажу. Оператор направляється в стелажний прохід, де знаходиться відповідний товар. Після чого під'в'їзд до цільової позиції контролюється навігаційною системою автоматично. “Оператору потрібно лише натиснути на педаль акселератора, штабелер обирає найкоротший маршрут, при оптимальній швидкості та мінімальному споживанні енергії,» говорити Себастьян Рідмайєр. “Наш досвід протягом останніх декількох років демонструє, що за допомогою складської навігації пропускна здібність збільшується до 25%» говорити він. Крім більш високої пропускної здібності, це рішення забезпечує підвищену безпеку процесу, так як воно запобігає ситуації з неправильним керуванням та розміщенням вантажу для зберігання. Більше немає необхідності у використанні сканерів при кожній операції шатбелеру, навігаційна система повідомляє данні про вірне заповнення складу за допомогою Wi-Fi в систему управління складом.
Останнє покоління двигуна з технологією змінного струму AC відповідає за високу енергоефективність нового штабелеру. Зі слів Рідмайєра ця технологія особистої розробки, що гарантує штабелери Jungheinrich може зробити набагато більше споживаючи при цьому значно менше енергії." Рекуперативне гальмування та повернення енергії при зниженні навантаження добавляє значно кількість вторинної енергії. Система управління активною енергією батареї оптимізує потужність потоків та захищає батарею. Робота в дві зміни без заміни батареї ще одна перевага для оператора.
Вузькопрохідний штабелер EFX 410-413 може з успіхом працювати у контрольованому режимі як у вузьких проходах так і у широких проходах при ручному керуванні. “Цей штабелер моторний та гнучкий навіть при роботі поза стелажних проходів», продовжує Рідмайєр «Він може навіть використовуватись для розвантаження вантажівок!». Завдяки фронтальному розташуванню сидіння штабелер може використовуватись як звичайний навантажувач. Розташування мачти збоку від сидіння оператора, забезпечує відмінний вид на шлях слідування та на вантажу на вилах штабелера.